Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Πραγματικη συνομιλια

Τυχαια συναντηση με γνωστο 45 στελεχος ιδιωτικης τραπεζας (φοραει μπλουζακι beatles ομως...)
-"Α ωστε ανοιξες μαγαζι? μπραβο μπραβο. Με τι ρουχα? Γυναικεια η ανδρικα?"
-"Kαι τα δυο αλλα σε πιο alternative υφος"
(διακρινω θολο βλεμμα οποτε το εξηγω λιγο παραπανω
-"Ε ξερεις. rock, metall, gothic (εκει θολωσε ακομη περισσοτερο) hip hop ρουχα
(συνεχιζει να με κοιτα θολα)
-"λιγο περιεργα τελοσπαντων" καταληγω
-"δηλαδη εγω δεν μπορω να ψωνισω απο το μαγαζι σου?" με ρωταει
-"εμ, αυτο το μπλουζακι που φορας π.χ θα μπορουσες να το εχεις παρει απο εμενα...Beatles ειναι"
_"Μα δεν ειναι extreme"
-"Ναι αλλα οι beatles ανηκουν στην ροκ ιστορια, αλλωστε δεν σου ειπα εγω extreme, εγω σου ειπα ροκ"
-"Ναι αλλα εσυ μου ειπες και το αλλο, το hop hop.

Καπου εκει εγκατελειψα, τον διαβεβαιωσα οτι εχω και φυσιολογικα ρουχα στο μαγαζι οπως πχ t shirt και τζιν που απλα ειναι λιγο ποιο hop hop...


I rest my case

Δεν υπάρχουν σχόλια: