Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

παλι εξαλλη εγινα! (ιστοριες οικοπεδων...

πηγα στον οδοντιατρο μου που λετε σημερα. Δεν γραφω το ονομα του (για λογους που θα καταλαβετε ποιο κατω) αλλα ειναι πολυ καλός. Αληθεια. Και καλός στην δουλεία του και καλό παιδί με χιουμορ. Εχω ανοιξει που λετε δουλειες γιατι η φυση δεν με προίκισε με καλή πάστα δοντιών οποτε η απονευρωση παει συνεφο...

Παντα με τον οδοντιατρο μου μιλούσαμε λίγο παραπάνω. Οταν ξέρεις τον άλλο 10 χρονια και είσαι τακτικός πελατης εχεις ξεφυγει πλέον απο τις τυπικοτητες. Μεχρι και απο το μαγαζι εχει ερθει να ψωνισει. Μetallica kai acdc γαι τον γιο.

Και πανω που ψιλομιλούσαμε οταν ετοίμαζε τα εργαλεια, αρχιζει και μου λεει περιχαρής για εναν πολυ έξυπνο φιλο του που "αγορασε" λεει το δικαίωμα καταπατησης ενός δασικού οικοπεδου στην Παρνηθα (η Πεντελη δεν θυμαμαι γιατι θόλωσα) απο ένα βοσκό που το είχε 20 χρονια και τωρα ετοιμαζεται να το νομιμοποιησει. Μου είπε οτι τελος παντως αυτος ο βοσκός είχε καταπατησει έκταση του δημοσιου, είχε εκει 20 χρόνια τα προβατα και πούλησε το δικαιωμα στον φιλο του οδοντιατρου μου για 15.000 ευρω.

Αφου δεν με ακουσε ολη η Καλλιθέα παλι καλα.
Το τι κραξιμο εφαγε ο οδοντριατρος μου δεν λεγεται...Του εξηγησα οτι έγω θα ντρεπόμουν να τον έχω φιλο και οτι απλα τον θεωρω κωλόπαιδο και του αξιζει κρέμασμα. Και ναι μεν μπορεί να είναι εξύπνος αλλα αύτο δεν σημαίνει τίποτα.
Εκει τον μπλοκαρα οποτε ξεκινησε ο αντίλογος. Επιχειρηματα του τύπου "αν δεν το αγοραζε αυτος θα το αγοραζε καποιος αλλος μου προκαλεσαν αντιδραση του τύπου "και αν δεν καψει αυτος το δασος θα το καψει καποιος αλλος. ή αν δεν σε ληστεψει αυτος θα σε ληστεψει καποιος αλλος"
Μου αντιπροτείνε οτι δεν έκανε αυτος την καταπάτηση αλλα την έκανε καποιος αλλος και αυτος μονο θα το νομιμοποιησει και θα το πουλησει. Του ρώτησα και εγω λοιπον ποια η διαφορα ηθικά σε αυτο πουτου οπως ποια η διαφορά μεταξύ ενος κλεπταποδοχου και του φίλου του. Εκει μπλοκαρε. Του λέω καλα αυτα να τα λές σε μένα προσεχε ομως μην τα λές μπροστα στο παιδι σου. Τετοια ανατροφη θές να του δωσεις? Θες να του μαθεις οτι επικροτεις την καταπατηση αρα την κλεψια και την λαμογια?

Αρχισαμε την κλασσικη συζητηση οτι γύρω μας ολοι κλέβουν και εμείς ειμαστε τα ζώα. Γιατι να έχουμε ηθικη λοιπον εμεις οταν αυτοι που μας κυβερνούν δεν έχουν και δεν μας σεβονται?
Λοιπον δεν ξέρω αν ο οδοντριατρος μου είχε δίκαιο σε αυτο ή αδικο. Οπως είπα και σε αυτον το μονο που μπορούμε να κάνουμε πλέον είναι να είμαστε ενταξει με τον εαυτο μας . Αν προσπαθησουμε να γίνουμε λιιιιιιιιγο καλυτεροι και αν εξαλειψουμε μόνοι μας την λαμογια που μας φλερταρει έχουμε κάποια ελπιδα. Ελπίδα γενικώς. Ελπίδα να σωθούμε , ελπίδα να επιλέγουμε απο δω και πέρα ανθρωπους που δεν θα είναι λαμόγια αλλα θα σεβονται έμας τη χωρα μας και τη γη μας γενικοτερα.

Ο οδοντιατρος μου επικροτει τον "εξυπνο" φιλο του γιατι κατα βάθος τον ζηλευει. Θα ήθελε να ειναι και αυτος ικανός να καταπατησει δασος και να τα κονομήσει.  Οταν του είπα οτι όλες οι μελλοντικές γενιές τον φίλο του θα βρίζουν. Οταν θα πλημμυρίσουν τα μισα νησια λογω της αλλαγης του κλίματος και στην Αθήνα το κάλοκαίρι θα πεθαίνει κόσμος συνυπευθυνος θα είναι και ο φιλος του  με κοιταζε με το στομα ανοιχτο.
Ο οδοντριατρος μου παραδέχτηκε οτι έχω δικαίο αλλα δεν μου εφτασε αυτο. Ειναι φίλος του βλεπετε και δεν νομίζω να σταματησει να κανει παρεα μαζι του. Αλλα κατι τετοια τυπακια δινουν δικαιο στον παγκαλο. Μαζι τα φαγανε βλέπετε και μαζι τα τρώνε...

Πόσο θα θελα να μπορούσαμε να κάνουμε περα όλα τα λαμογια που κυκλοφορούν αναμέσα μας. Να γίνοντουσαν δαχτυλοδειχτουμενοι. Σαν τους συνεργάτες των γερμανων στην κατοχή. Γιατι και αυτοί συνεργατες των Γερμανων είναι. Εξαιτίας των απανταχού "εξυπνων" Ελληνων εχουμε δώσει το δικαιωμα να μας λένε κλεφτές και τεμπεληδες. Δεν έχει σημασία που δεν είμαστε όλοι. Δυστυχώς ζουν αναμέσα μας και περηφανεύονται για την μαγκια τους. Οσο δεν τους γιαουρτωνουμε λοιπόν και δεν τους κοβουμε την καλημερα αυτοι θα συνεχίζουν να υπαρχουν και ακομη χειρότερα να μας μολύνουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: