Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Bad Religion


Πολλοι φιλοι μου θα πανε στο eject και γενικως βλεπω και μια κινηση στο facebook. Κοσμος ποσταρει τραγουδια τους, ερχεται και αγοραζει t shirt και με ρωταει και μενα "θα πας?". Βρε παιδια εγω φετος χρειαζομαι συναυλιοδανειο για να παω οπουδηποτε. Δεν πειραζει μαζευω δυνάμεις για του χρονου. Οτι συναυλιες δεν ειδα φετος θα τις δω του χρονου μαζεμενες. Πραγμα βεβαια που μπορει να σημαινει 2 πραγματα. Η του χρονου να μην ερθει καμια μπαντα που να γουσταρω ή τα πραγματα με το αγαπητο μας ΔΝΤ να ειναι χειροτερα και να εχω επιτελους αποφασισει να παω μεταναστης στην Τζαμαικα...Φρενο ομως γιατι ειπα θα γραψω για τους Bad religion και οχι για τα ψυχολογικα μου...

Λοιπον αποφασισα να μην γραψω βιογραφικο γιατι οποιος θελει να το βρει μπορει να ανοιξει απλα το http://en.wikipedia.org/wiki/Bad_Religion
Ειδα ομως μερικα ενδιαφεροντα πραγματακια εκει. Οπως πχ το logo το περιβοητο (που εχουν και τα t shirt τους. Λενε που λες τα παλικαρια οτι κυριως το σκεφτηκαν για να εκνευρισουν τους γονεις τους. Δεν ειναι απιθανο αν σκεφτεις οτι ξεκινησαν απο σχολικη μπαντα και μια απο τις μεγαλυτερες τους επιρροες ηταν οι Sex Pistols που καναν οτι περνουσε απο το χερι τους για να εκνευρισουν τον κοσμο. (Ισως καποιοι να θυμουνται οτι ο Sid μεχρι και μπλουζακι με την Σβαστικα φορουσε)
Θα μου πεις καλα με το logo ασχολεισαι? Παιδια συγγνωμη μαγαζι με ρουχα εχω...

Ειδα και στο my space toυς μια ωραια ατακα

"I think a lot of our fans are just angry nerds like us,"Gurewitz says afterwards. "And that's really who we write for. Being a humanist and an intellectual is about as rebellious as it gets these days."

http://www.myspace.com/badreligion#ixzz0tYBc30sB

Αλλαγες στην συνθεση ειχανε πολλες, καβγαδες, κατινιες μεταξυ μελων αλλα its only rock n roll! (and I like it)

Δεν υπάρχουν σχόλια: