Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Rolling Stones,Motorhead

Δεν βαζω φωτογραφια, αρνουμαι...

Το Logo των stones νομιζω το ξερουν ολοι (σχεδον), των motorhead επισης (αν και οχι απαραιτητα την μπαντα). Θα μπορουσα για την ιστορια να γραψω ποιος τα σχεδιασε, ποτε κυκλοφορησαν πρωτη φορα σε ποιο δισκο κλπ. αλλα οχι σημερα. Σημερα γραφω για να γκρινιαξω. Ξερω μαγαζι με ρουχα εχω δεν πρεπει να γκρινιαζω μονο να πουλαω αλλα τοτε δεν υπαρχει λογος υπαρξης του blog τουτου. Οπως και στο facebook ανεβαζω φωτο και λεω "ελατε καλε να με δειτε" το ιδιο θα εκανα και εδω...

Ερχεται που λετε ενας προμηθευτης και μου φερνει κατι μπλουζακια rolling stones αλλα λιγο... παραλαγμενα, δηλαδη με στρας.
"χμ του λεω εχω τα κανονικα, δεν νομιζω"
"δοκιμασε τα" μου λεει "και δεν θα χασεις"
τελος παντων παιρνω κανα 2 ετσι για το χαβαλε παρολο που δεν με ενθουσιασαν. Γενικα η rock αισθητικη και το στρασακι δεν μου κολλαει βρε αδελφε, μου φερνει κατι σε x factor ή και χειροτερα. Επισης σημαντικο ειναι οτι ο συγκεκριμενος προμηθευτης ειναι ελληνας γιατι εγω οσες φορες εχω παει Λονδινο στρασακι σε stones και motorhead δεν ειδα.Ισως γιατι ψαχνω σε alternative brands και μονο... Απο την αλλη δεν ξερω αν θα φερνα κιολας.

Ποσο λαθος εκανα...

Πανικος με τα στρασακια...

Ηρθανε και παραλαγες μετα. Στρασακια πολυχρωμα,στρασακια ασημενια, στρασακια μαυρα...
Κοσμος μπαινει μεσα και ρωταει : "εχετε τα μπλουζακια με την γλωσσα?"

Μαγαζι ειμαι να μην πουλησω?
Απλα αναθεμα και αν ηξεραν αυτοι που το επαιρναν τι ειναι...
Οχι τιποτα αλλο μου γκρινιαξαν και καποιοι πελατες ροκομεταλλοχιπχοπανκαδες :) οποτε αρχισα να τους κανω πλακα. "Κοιτα τι καινουργιο φεραμε..." και να διασκεδαζω με το υφος φρικης στα προσωπα τους. Μετα απο λιγο καιρο μου εφερε ο προμηθευτης μου tshirt με στρασσακια με ac\dc, led Zeppelin, the who, και (!) misfits.

Και ρωτω καλοι μου ανθρωποι
Ειναι δυνατον ανθρωπος που ακουει misfits να φοραει το logo των misfits με στρασακια??
Δεν ειναι . Οποιος την αγοραζει απλα δεν ξερει τι ειναι και γουσταρει την περιεργη νεκροκεφαλη. Εγω δεν γουσταρω ομως γιατι θελω ο πελατης που μπαινει στο μαγαζι να ξερει περι τινος προκειται. Γιατι δεν ειμαστε της μοδας ειμαστε αυτο που γουσταρουμε, γιατι οι rolling stones "εχτισαν" την ροκ μουσικη και αμφιβαλλω αν η marianne faithfull φοραγε μπλουζακι των stones με στρασσακια...Αλλα στην μετα ΔΝΤ εποχη δεν εχω πολλες επιλογες να το παιζω ιδεολογια και τα t shirts ειχαν τρελη επιτυχια. Oχι στους τακτικους πελατες βεβαια...
Απο την αλλη σκεφτομαι μηπως ειμαι υπερβολικη. Τι με ενοχλει σε ενα στρασακι? Εφοσον εσυ κυρα μου υποστηριζεις οτι μοδα ειναι αυτο που σου αρεσει με ποιο δικαιωμα κριτικαρεις τον αλλον, τον κατηγοροιοποιεις και γενικευεις τα πραγματα? Τι σημασια εχει ενα στρασακι?
Μπορει και να μην εχει.
Ασε που το μπλουζακι των who ηταν ωραιο....

Αλλα θυμαμαι καπου πετυχα ενα βιντεοκλιπ της Βανδη που φοραγε ενα φορεματακι γεματο με στρας και το σημα των Motorhead. Κατι τετοια βλεπω και γινομαι ρατσιστρια με τα στρασακια...Γιατι τωρα μη χ@#$ που ακουει και η Βανδη motorhead!
Και επειδη εχω και μια προηπηρεσια σε σκυλαδικα(ουπς συγγνωμη κεντρα διασκεδασης) λογω του αμαρτωλου ηχοληπτικου μου παρελθοντως δεν μπορω παρα να μην θυμαμαι και να γελαω διαφορους τραγουδιστες η και πελατες που εμφανιζοντουσαν με t shirt motorhead...Ηταν το trend των ημερων τοτε οπως ειναι τωρα η γλωσσα...Και ενταξει να το δεις σε πελατη λες οκ μπορει να τους ξερει ο ανθρωπας και να τους γουσταρει απλα ο κολλητος του εχει νταλκαδες γιατι χωρισε με την γκομενα και εχει ερθει για συμπαρασταση, αλλα να το δεις σε τραγουδιστη που ξερεις οτι ειναι μαυρο σκυλι της πιστας ε εκει αλλαζει λιγο...

Ουφ! τα πα και ξεθυμανα.
Αυτο θα πει αχρηστο αρθρο, εδω ο κοσμος καιγεται και freestyle ... χτενιζεται...


p.s
Μπορει αυριο να αξιωθω να φωτογραφησω κανα 2 και τα ανεβασω...



Δεν υπάρχουν σχόλια: