Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

τι φορανε στο σχολειο?

Εχω ενα θεματακι λοιπον. Τα μισα πραγματα που εχω στο μαγαζι δεν φοριουνται στα σχολεια!
Ετσι μου λενε τουλαχιστον καποιοι γονεις. Βεβαια εχω πουλησει τα ιδια ακριβως ρουχα σε καποιους καθηγητες και σε καποιους δασκαλους οποτε εχω μπλεχτει λιγο για το τι ειναι αποδεκτο και τι οχι. Ας μου λυσει καποιος την απορια. Ενα μπλουζακι metallica θεωρειται καφριλα? Και δεν μιλαω για τα πολυ περιεργα. Λεμε πχ για το εξωφυλλο






ειμαι υπερβολικη δηλαδη που βλεπω κατι που μπορει να φορεθει στο σχολειο?
Και αυτο ειναι ενα απλο παραδειγμα. Υπαρχουν και πολλα αλλα θα πρεπει να γεμισω το βλογκ φωτογραφιες και ψιλοβαριεμαι...
α και να ξεκαθαρισω οτι δεν μιλαω για παιδια δημοτικου. Ουτε καν γυμνασιου. Για λυκειο μιλαω, δηλαδη 15 και ανω.
Το να μου ερθει πχ μια μαμα και να μου πει εχω ενα 11χρονο θελει κατι με νεκροκεφαλες αλλα ας μην ειναι extreme, εκει να το καταλαβω και να σκιστω να της βρω κατι "χαλαρο". Αλλα δεν μπορω να βλεπω το 17χρονο να υποτασεται στη μανα του που του λεει "οχι δεν θα το παρεις αυτο γιατι δεν μπορεις να το φορας στο σχολειο!!!"
Το δε χειροτερο ήταν η μαμα που περναγε απο ελεγχο τις κονκαρδες που αγοραζε η κορη για να βαλει στην σχολική τσαντα! Και να λεει το κοριτσι: "μα δεν θα τις δει απο τοσο κοντα"
τιποτα η μανα, το χαβα της! Τις μισες τις εκοψε...

2 σχόλια:

gothicred είπε...

popo ke mena mou tin dinoun kati tetia pedia!aman pia diladi pos prepei na ntinode san tsoularies oi san kalogries opos ine toulaxiston(itan vasika) sto diko mou sxolio.K oxi tipote allo tora pou xoun ginei k oi vrikolakes tis modas oi mises theloun na to peksoun goth,Pou pas mori me ta roz,ke aftoapokalise goth ke vampirolagna!An itan etsi ta vampire den tha pinane ema,tsai tha pinane.

mia_einai_i_ousia_den_yparxw είπε...

χαχαχ! Σωστός ο gothicred1992. Αφού δεν το εχεις το goth γλυκειά, άμα βγάλουμε την αφισα του Pattinson απο το δωματιο τι απομένει? Βέβαια, κανείς δεν ξέρει τι θα βγει απο την νέα γενια, αφήστε τα παιδια να κανουν πειραματισμούς. Στη χειρότερη να προκυψει ενα νεο-pink (και οχι punk) ρευμα με φράντζα (πολλή φράντζα όμως!).